perjantai 19. helmikuuta 2010

7 sattumanvaraista asiaa minusta


Lotta haastoi minut kertomaan 7 sattumanvaraista asiaa itsestäni. Kiitos haasteesta! Tässä tajunnanvirtana seitsemän ensimmmäistä asiaa, jotka tulivat mieleen.

1. Juon kahvin mustana, jos tarjolla on jotain syötävää. Muuten maistuu maitokahvi.
2. En ole koskaan lasketellut.
3. Laukussani on aina rakkolaastareita ja onnenkivi.
4. Olen lentänyt kerran helikopterilla.
5. Olen istunut muutaman tunnin Stockmannin näyteikkunassa ja syönyt sipsejä.
6. Harrastin joskus steppausta.
7. Pidän oopperasta, mitä traagisempi sen parempi.

Haastan Himalaisen, Neiti Nimettömän, Annikan ja Liivian.

10 kommenttia:

  1. Hih,näyteikkuna-kohta jäi vähän ihmetyttämään,mitä kummaa? Kuulostaa kyllä ihan hauskalta:)

    VastaaPoista
  2. Stockmannin näyteikkuna kuulosti hyvin mielenkiintoiselta! :D

    VastaaPoista
  3. Kiitos haasteesta, taidankin tähän ryhtyä sillä siitä on jo kolmisen vuotta kun kerroin viimeksi täällä 7 satunnaista asiaa.

    VastaaPoista
  4. Haa, minäkin olen ollut Stockan näyteikkunassa, ehkä eri aikaan kuin sinä - tai eihän sitä koskaan tiedä ! Ja stepannut myös.

    VastaaPoista
  5. Hei Kirjailijatar,
    En sitten ollenkaan ajatellut sinua tämän kuvan näköiseksi .. Minäkin olen ollut steppikursilla kunnes Åke Blomqvist ilmoitti,että turhaan siellä ramppaan kun puuttuu sekä rytmitaju että tasopainoaisti.Hyvin olen kyllä aina pystyssä pysynyt enkä laula nuotin vierestä,kiva olisi osata stepata, mutta Åkea oli vissiin uskominen.
    Olet ehkä jo mailla vierahilla - aurinkoista viikonloppua sinne tai tänne !

    VastaaPoista
  6. Hauskaa, haasteet ovat kivoja! Vastasin jo... :)

    VastaaPoista
  7. Hui helikopteri, ihan helposti en suostuisi kyytiin.

    Mukava kuulla, että Suomesta löytyy joku muukin kuin minä, joka ei ole lasketellut.Ehkä meitä on muitakin?

    VastaaPoista
  8. Niina ja Marjohei: Liittyi erääseen projektiin, jossa yritimme rekrytoida nuoria kulttuuriprojektiin ajatuksella: "lopeta se kotona löhöily ja sipsin syöminen ja tule mukaan:".
    Liivia: Tosi kiva :)
    Sari: Ihan totta? Mitä sinä siellä teit? Minun näyteikkunapäivästä on jo yli kymmenen vuotta.
    Melita: Steppaus oli kivaa, en sitä tosin tainnut harrastaa kuin kolme vuotta. Mutta oli se pirun vaikiaa.
    Annika: Kiitos...menen heti katsomaan :)

    VastaaPoista
  9. Olin siellä TAIKin vaatesuunnittelijoiden elävänä mallinukkena, ja samalla mainostamassa näytöstä johon myös osallistuin muitten tanssitaiteenlaitoksen opiskelijoiden kanssa. Siitä taitaa olla yli kaksikymmentä vuotta ;)

    VastaaPoista
  10. Minäkään en ole koskaan lasketellut. En uskalla.

    (Olen palannut Bloggeriin uudella blogilla, jos haluat seurailla.)

    VastaaPoista