keskiviikko 23. kesäkuuta 2010

Hairway to Heaven



En pysynyt kauppakasseja kantavan mummon tahdissa. Toivon totisesti, että hän oli eläköitynyt huippu-urheilija.
Kampaamon ikkunassa lukee Hairway to Heaven. 
Ostan kirpparilta vihreän paidan ja lompakon. Vieläkin puuttuu ajokortti ja kelakortti. Ja korttikortti. En vaan jaksa mennä poliisilaitokselle jonottamaan. Menen sen sijaan ystävän luo juomaan pirskahtelevaa valkoviiniä. Minulla on sandaalit, lyhyet hihat ja sekainen nuttura. Kesä.
Päivä töitä.
Teen listan, mitä pitää muistaa. Unohdan listan töihin.

14 kommenttia:

  1. Siis piti kirjoittaa, että koetahan. On kesälukihäirä, suonet.

    VastaaPoista
  2. Koetan jaksella vielä tuo yksi päivä! Ja hyvältähän tuo kuulostaa - kesä!

    VastaaPoista
  3. Nuo kerrostalot on kauniita, haaveilen niistä ja leveistä ikkunalaudoista. Toisaalta, ei meidän porukka taitaisi enää kerrostaloon sopia eikä sopeutua.

    VastaaPoista
  4. Hehkuva kuva!

    Se mummo oli takuulla entinen kilpakävelijä, joka trenaa veteraanien MM-kisoihin kauppakassit painoinaan.

    Minäkin usein unohdan tekemäni listan jonnekin, töihin, jääkaapin oveen, eteisen lattialle, minne vain...

    Ihanaa pirskahtelua ystäväsi luona!

    VastaaPoista
  5. Tänään monta listaa on ilveillyt mielessä enkä aio kirjoittaa yhtäkään paperille.Tänään on ollut sekaisen nutturan päivä täälläkin ..eilisestä asti takussa.Annan kohta muutua rastoiksi:)upea kuva tuntuu tosi pieneltä kun katsoo! Hilpeää iltaa sinulle!

    VastaaPoista
  6. Juu,juu,mummeli oli huippu-urheilija,
    näin sen täytyy olla.Vau mikä kuva,vastavärien voimaa!

    VastaaPoista
  7. Voi mikä kuva, upea! Pirskahtele villisti, se on kesä ja sullakin sitten loma! Nautinnollista vapaan aloittelua!

    VastaaPoista
  8. Minä en pyssy muksujen tahdissa, aina juoksevat paikasta toiseen! :)

    VastaaPoista
  9. Tuossa talossa voisin asua.
    Onpa kampaamo nimen keksinyt:)
    Ny on kesä!

    VastaaPoista
  10. Ihan niinkuin minä: kirjoitan kauppalistan ja jätän sen kotiin kun lähden kauppaan.

    Musta tulee sitten mummona vissiin semmonen, kävelen kuulemma aina liian kovaa. Se taas johtuu koirista. olen tottunut hiihtämään.

    VastaaPoista
  11. Minun kunto taas on noussut kun on pitänyt pysyä miehen tahdissa, hän menee niin kovin lujaa. Pitkät jalat.

    Haavelein sekaisesta nutturasta. Hiukseni taitavat olla siihen liian ohuet ja lyhyetkin. Mutta jos haaveilen oikein kovasti niin ehkä joskus...

    Onneksi on ystäviä ja kesä!

    VastaaPoista
  12. Upea kuva! Vau. Tuijottelin sitä pitkään.
    Sekalainen nuttura olisi ihana,mutta mulle ei sovi pitkät hiukset niin en sellaista saa. Mutta olkoon sitten sekainen tukka ihan kokonaan,lyhyenä:)

    VastaaPoista
  13. Annika: Eiköhän se tässä mene, kiireessä aika menee onneksi nopeammin :)
    Outi: Minäkin haaveilen vanhasta kerrostalosta, lautalattioista ja leveistä ikkunalaudoista. Minulla on kyllä lautalattiat ja söpö talo, että taidan olla vaan tyhmä.
    Lumiomena: Kyllä helpotti ja nauratti tuo sinun analyysisi mummosta, toivon todella, että näin oli. Listat on kivoja ja sitten ne aina unohtuu jonnekin.
    Maria: Meidän tytön hiukset oikeasti rastoittuu välillä, kun tukkaa ei muisteta kammata. Ja omaanikin tulee ihan hervottoman kokoisia takkuja. Sitten, kun sen selvittää lähtee puolet pään hiuksista samalla kertaa.
    Virva: Miehen ottama kuva :) Olimme yhdessä liikenteessä ja minä sanoin, että ota tuosta mulle hyvä kuva. Näytti niin hienolta.
    Satu: Kuten tuossa totesikin, miehen taitava liipaisinsormi sai tuon taltioitua. Oli nimittäin luonnossa ihan samanlaisen näköinen.
    Jonna: Sulla taitaa kunto nousta kohisten :)
    Liivia: Joo, tuo nimi nauratti mua kovasti. Turussa on monta ihanaa taloa, joissa voisin asua.
    Minja: Sitten joku poloinen nuori ihminen ihmettelee, kun sinä hiihtelet ohi :) Minullakin on ollut sellainen harhaluulo, että kävelen lujaa, mutta se taisi olla toiveajattelua.
    Solen: Haaveilu auttaa kyllä. Minäkin olen kolme kertaa tuskalla kasvattanut ihan lyhyen tukan pitkäksi. Nyt en kyllä enää leikkaa. Onneksi mun miehellä ei ole kovin pitkät jalat...tai no, minä kävelen paljon nopeammin kuin se.
    Nina: Miehen upea otos, se säi värit näyttämään juuri siltä kuin ne oikeasti olikin. Sekainen lyhytkin tukka on mun mielestä kiva, sellainen tuulen tuivertama.

    VastaaPoista
  14. Huikaiseva kuva, kerrassaan upeat värit. Ja se heaven.

    VastaaPoista