keskiviikko 17. elokuuta 2011

Minut on haastettu


Sain Jaanalta muffinsin ja Absolutely whitelta päivänpaistetta. Kiitos te ihanat tunnustuksista ja anteeksi viive. Olen huono vastaamaan, paljon parempi kysymään.

Lempiväri: Kaikki se mitä näkyy syksyllä ikkunasta
Suosikkiruoka: Jotain jossa on vihreää
Mihin haluaisin nyt matkustaa: Kreikkaan, Pietariin ja tuntureille

Suosikkiväri: Se syksy
Suosikkieläin: Pingviini, delfiini, merihevonen, joutsen, punatulkku, lunnit...
Suosikkinumero: 8
Suosikki alkoholiton juoma: Vesi
Facebook vai Twitter? Facebook
Intohimosi: Tarinat
Saada vai antaa lahja? Antaa
Suosikkikuvio: Ympyrä
Suosikkiviikonpäivä: Lauantai
Suosikkikukka: Kielo, kullero, syreeni...

Ottakaa kiltit ihanat haaste vastaan, minä olen huono haastamaan. Mukavaa viikkoa!

12 kommenttia:

  1. Mukavaa, että vastasit, hyvinhän sekin sujui ;)

    Mukavaa viikkoa myös sinulle!

    VastaaPoista
  2. Mukavaa oli lukea vastauksesi :)

    VastaaPoista
  3. Kuva, hieno!

    Lemoiväri ja suosikkivärikin voisivat siis olla eri asioita.
    Ruokaan hyvä vastaus, vihreetä on pakko olla! Minulla myös punaista. Olen riippuviainen tomaatista.

    Minä taidan tämän napata, kiitos!

    VastaaPoista
  4. Heipparallaa,
    pitkästä aikaa!

    Kekseliäs kuva, hieno on!

    Punatulkku on kyllä suloinen ja jotenkin satumainen lintu.

    Hauskaa viikon jatkoa!

    VastaaPoista
  5. Onpa kaunis kuva! Ja kiva aina lukea näitä haasteita, mitkä raottavat vähän enemmän bloggaajan persoonaa... :) Taidan napata tämän itselleni tästä, josko sillä rikkoisi jään, kun ei ole moneen aikaan kirjoittanut blogia, niin sellainen on päässyt kasvamaan.

    VastaaPoista
  6. Tämä alempi on kyllä kanssa kiva...mä teen sen kyllä kiitos .Lunnit-se hauska tuolla luettelossasi ja kullerot-voi niistä pidän-ja lauantai paras päivä.

    VastaaPoista
  7. Hei, minä klttinä tyttönä otan haasteen vastaan! Moni sinun vastauksista tuntuu kyllä ihan omiltani..

    VastaaPoista
  8. ihana ssaada lukea toisten listoja ja tehdä omia.
    teen kun kerkiän =)

    VastaaPoista
  9. Tää on hauska, tosin en osaa vastata jokaiseen kysymykseen.

    VastaaPoista
  10. Tähän minäkin taidan tarttua, kunhan vain muistaisin.

    VastaaPoista