perjantai 14. lokakuuta 2011

Veneet kulkevat pyörillä


Jouduin taas golfklubille. Tästä on tulossa pahe. Hylkään suklaan ja rupean golfaamaan.
Ei vaiskaan.
Siellä sentään oli mustaa makkaraa, hirveä tuuli ja kahvin tuoksu.
Se tuli paahtimolta ja mereltä tuuli.
Oli joku Oktoberfest, muttei siellä olutta juotu, ei litran tuopeista eikä pienemmistäkään.
Lyötiin vain myrskyssä palloja reikiin.
Kilometrimittariin tuli kaksi palindromia.
Syksyn tietää siitä, että veneet kulkevat pyörillä pitkin moottoritietä.
Ja minut löytää nyt yhdestä hotellihuoneesta.

16 kommenttia:

  1. Meidän pieni puupaatti kulki juurikin eilen pyörillä;) Aamulla oli auton tuulilasi jäässä. Hyvää viikonloppua hotellihuoneeseen.

    VastaaPoista
  2. Mutta viime yönäpä olitkin mun kanssa kirpparilla. Kirjoja taisit sieltä hamstrata jos oikein muistan.

    VastaaPoista
  3. RouvaKameleontti: No sehän oli sitten varmaan teidän vene :) Tai niitä meni kyllä pyörillä nyt tosi monta. Kiitos ja samoin.
    Merja: No minähän se olin, tunnustan! Hamstraan kirjoja hereillä ja unissani, mutten ehdi lukea. Toivottavasti meillä oli sentään kivaa :)

    VastaaPoista
  4. Niinpäs muuten moottoritietä kulkevat veneet ovat syksyä - ja kevättä. En ollut edes ajatellut aiemmin

    Sinut löytää hotellihuoneesta, minut sunnuntaina Turusta. Taas! :).

    VastaaPoista
  5. Katja: No silloi minäkin olen jo kotona taas :) Toivottavasti sinulla on mukava Turun reissu, tuostahan on tulemassa jo ihan tapa, hauskaa.
    Elämäni matkat: Kiitos.

    VastaaPoista
  6. Hyvää huomenta. Täällä en muuten ole ikinä nähnyt pyörillä kulkevaa venettä. Ei tarvitse veneitä nostaa ja laskea. Enpä ollut tullut ajatelleeksi.

    Teemme lähtöä. Miesväki synttäripeleihin ja naisväki Disney on Ice-näytökseen. Se onkin ensimmäinen kerta elämässäni, katsotaanko jääkö myös viimeiseksi?

    VastaaPoista
  7. Kaunis kuva! Kahvin tuoksu ulkona kylmässä on jotain tosi ihanaa. Ja se kun sen höyryävän kupin saa hyppysiinsä. Syksyssä on puolensa.

    VastaaPoista
  8. Totta tosiaan, niinhän ne veneet tekevät :) Ihanaa viikonloppua!

    VastaaPoista
  9. aika hurjaa. minä en oo ikinä ollut golf klubilla, eikä mua sinne ihan hevillä taitaisi saadakaan. en oikein ymmärrä koko lajia. ja nyt kun mä sanon näin, niin 20 vuoden kuluttua mut löytää ruutuhousuissa greeniltä puttailemasta.
    että kentällä tavataan sit! ;)

    VastaaPoista
  10. Aiunakin uudessakaupungissa veneet kulkee nyt teitä pitkin. ja melkein kaikilla täällä on paatti, paitsi mulla.

    VastaaPoista
  11. Ihana kuva. En ole koskaan golf radalla käynyt. En kyllä edes sopisi sinne. Mukavaa sunnuntaita.

    VastaaPoista
  12. Mine: Minä en ole tainnut nähdä yhtään Disney on Ice -esitystä. Disney on kaikkialla, hassua miten joku tuollainen yhdistää niin monia maailman lapsia. Siellä ei tosiaan tarvitse veneitä nostella :)
    Tytti: Kahvi ulkona syksyllä ja talvella on tosiaan jotenkin potenssiin kymmenen, paljon maistuvampaa.
    Susa: Kiitos, tämä oli oikein hyvä viikonloppu, toivottavasti sinullakin.
    Outi: Minuakaan ei saisi, jollei olisi pakko mennä. Mutta toisaalta olen kyllä kamalan utelias, joten menen mielelläni kaikkiin paikkoihin tarkkailemaan ihmisiä. Mutta, greenillä siis ehkä tavataan.
    Hanne: Veneiden maihinnousu :) Sehän se on!

    VastaaPoista
  13. Villasukka: Minä olen käynyt jo neljä kertaa golfradalla ja kaksi kertaa olen ihan joutunut rangelle lyömään...olin ihan surkea.

    VastaaPoista
  14. se on kyllä totta. minäkin meen usein uteliaisuudesta. ja aina se tekee hyvää nähdä jotain oman tutun maailmansa ulkopuolelta. ehkä siis todellakin pitäisi tehdä tutkimusmatka greenille..

    VastaaPoista
  15. Outi: Totta, nyt vaan kuule pikeepaita päälle ja greenille :) Minulla oli tällä kertaa ihan mukavaa, koska tapasin siellä klubilla tosi mukavia ihmisiä.

    VastaaPoista