keskiviikko 16. marraskuuta 2011

Kiitos tunnustuksesta

Sain Tuitulta kauniin tunnustuksen. Kiitos paljon. Pitäisi kertoa kahdeksan asiaa, jota ette vielä tiedä minusta. Hankalaa. Näitä en ehkä ole kertonut:

1. Olen vaihtanut vaatteita pankin kassaholvissa.
2. Olen leikannut ainakin viiden ihmisen hiukset.
3. Olen ollut Miss Suomi -kiertueella tuomarina.
4. Olen juonut työajalla shampanjaa vaahtokylvyssä.
5. Olen kävellyt uimapuvussa täyden ravintolasalin poikki.
6. Olen järjestänyt tatuointi-illan.
7. Olen kiivennyt seinää pitkin.
8. Yhtenä vappuna paikalle tuli palokunta ja poliisi.

Tarttukaa kaikki haasteeseen ja kertokaa jotain yllättävää. Kaikki olette tunnustuksen ansainneet.

29 kommenttia:

  1. Mielenkiintoisia tunnustuksia. Tekisi mieli kysyä vähän tarkemmin, mutta enpä kehtaa ;)

    VastaaPoista
  2. Nämä olivat aivan mahtavia! Minukin tekisi mieli esittää lisäkysymyksiä joka kohtaan:)
    Tekisi mieli vastata haasteeseen,mutta näitä lukiessani tunnen itseni kovin tylsäksi..ei minulle ole tapahtunut juurikaan mitään yllättävää:) Tai no,seinää pitkin minäkin olen kiivennyt,Turussa juuri. Mutta siihen se sitten jäikin:)

    VastaaPoista
  3. Sitä minä vaan aina mietin että mikähän sinun ammattisi oikein on? Siihen liittyy ehkä matkustelua junalla, vaatteiden vaihtoa pankin kassaholvissa, Missien tuomarointia, shampanjaa kylvyssä, kenties myös kirjoittamista...? Ei tartte kertoo mutta sitä minä aina pohdin.

    VastaaPoista
  4. Marja Leena: No juu, yritin keksiä mahdollisimman hauskoja. Tai en keksiä, mutta muistella :)
    Niina: Kiitos, ajattelin, että jotain hassua. Ihan hyvä, ettette kysele tämän tarkemmin, vaikka totta ovatkin kaikki nuo. Ai sinäkin olet täällä kiipeillyt seinille, hauskaa! Minä kokeilin kerran, oli aika vaikeaa.
    RvaReipas: Olisikin tuollainen työ kuin kuvailet :) Osa noista jutuista on tapahtunut tosi kauan sitten, joten eivät liity töihin. Mutta on mulla kiva työkin, ei siinä mitään. Mukavaa viikon jatkoa sinne!

    VastaaPoista
  5. Ihanat, hassut tunnustukset. Kun alkoi se missijuttu niin odotin että olet ite miss suomi!

    VastaaPoista
  6. Elämäni matkat: Hihih, kaukana siitä! Voin vannoa, etten ole koskaan itse osallistunut niihin mittelöihin :)

    VastaaPoista
  7. :D ihan mahtavia "paljastuksia" vaikken muutenkaan sinusta tiedä... hauskoja!

    VastaaPoista
  8. Hmm,yhdistän heti mielikuvissani kohdat kolme ja viisi toisiinsa..Että vainko tuomarin puuhissa on oltunna? ;)

    Oli kiva lukea nämä mielenkiintoiset.
    Iloista viikon jatkoa!

    VastaaPoista
  9. Mira: Kiitos, näitä oli ihan mukava kirjoitella.
    Ryypymekko: Tuomarina vaan noissa kisoissa, olen noin puoli metriä liian lyhyt niihin kisoihin :) Hauskaa viikkoa sinnekin!

    VastaaPoista
  10. Hehee, monenmoisessa olet sinäkin ollut mukana.
    Minäkin olen kävellyt aika vähissä täyden ravintolasalin poikki ja vähän muutakin. Kaikkea sitä on tullut "taiteen" nimissä tehdyksi.

    VastaaPoista
  11. Melkoisia paljastuksia. Ja heti rupean miettimään, löytyisiskö täältä yhtä "rajuja"... =)

    VastaaPoista
  12. Oma elämä muuttui jotenkin niin pliisuksi näiden paljastusten äärellä:). Hyvä kun selviän uimapuvussa yleisessä saunassa. Hiuksia olen sentään leikannut neljältä lapseltani ja itseltäni. Eli tässä kohden pääsin tasoittamaan...

    VastaaPoista
  13. No enpä noita asioita sinusta tiennyt :) Aika hulvatonta!

    VastaaPoista
  14. Liivia: Taidan olla vähän yllytyshullu :) Mutta kivahan noita on muistella.
    Nonna: Varmasti löytyy, kun vähän aivonystyröitä kaivelee.
    Mine: Höpsis, yritin vain muistella jotain tosi hassuja juttuja. Minä olen leikannut hiuksia omalta perheeltä ja parilta ystävältä, mutta tasoissa ollaan. Ja itse asiassa unohdin, että olen tosiaan leikannut myös itseltäni.
    Tuittu: No hyvä juttu, tuli jotain uutta :)

    VastaaPoista
  15. hihhih, minäkin olen keikkunut bikineissä ravintolassa. eikä kyseessä todellakaan ollut mitkään missikisat. täytteenä yläosassa mulla oli vielä tennissukat;)

    sulta löytyi hienoja yllätyksiä! tatuointi-iltakin kuulostaa kiinnostavalta..

    VastaaPoista
  16. Nämähän on ihan hillittömiä!! Oma elämä alkaa tuntua aika tavalliselta...

    Jaa, siis neljä muuta on joutunut parturintuoliisi, hih! ja mitä mitä - tatuointi-ilta? Missä se sulla on?!

    VastaaPoista
  17. Oooh! Mitä tunnustuksia! Näin meheviä en taida keksiä, olen ihan liian tylsä ;)

    VastaaPoista
  18. Sinä olet paljastustesi perusteella aivan ihana ihminen. Mutta sen kyllä blogisi perusteella tiesin jo muutenkin. :)

    VastaaPoista
  19. nää on niin hauskoja juttuja! ja parasta on se, että tiesin jo ne kaikki!

    VastaaPoista
  20. Outi: Vai että tennissukat, minä menin ihan luomuna :) Mutta joo, kaikkea hassua on tullut tehtyä.
    Tie on kevyt: Kuule, kun oikein muistelee, sitä keksii vaikka mitä! Mutta sä olit kyllä aika spesiaali, kun annoit leikata lyhyen tukan :)
    Olina: Etkä ole! Mä olen ihan varma, että kaikilla on jotain hassuja...ne vaan unohtaa.
    Katja: Voi kiitos. Osasta on jo tosi paljon aikaa, ehkä olen nykyään jo vähän tylsempi.
    Etta: No niinpä, ei ole äidillä salaisuuksia :)

    VastaaPoista
  21. Hih, täältähän löytyikin jännittäviä ja mielenkiintoisia paljastuksia! Minäkin olin ihan varma nämä luettuani, että olet entinen Miss Suomi.

    Minäkin olen kiivennyt seinää pitkin itse asiassa useammankin kerran ja menen varmaan taas pian uudestaankin :)

    VastaaPoista
  22. Tämä kaikki vain vahvisti ajatustani sinusta että ihana olet♥

    VastaaPoista
  23. Malla: Seinäkiipeily oli aika kivaa. Meidän vanhempi tyttö on harrastanut sitä ihan kunnolla, minä vain kokeilin.
    Maria: Kiitos, kiitos :) Ihanaa viikonlopun alkua sinne.

    VastaaPoista
  24. Yllättäviä ja hauskoja juttuja :) Haaste otettu vastaan!

    VastaaPoista
  25. :)))) Upeat tunnustukset! Jotenkin kummalla tavalla kaikki nämä sinun lauseet alkoivat kieppua mielessä yhtäaikaisesti ja niistä tuli sellainen yhdistelmä sinua, aivan kuin olisit tehnytkin nämä asiat kaikki yhdellä kertaa yhdessä paikassa ;-) Ihmenainen. Kiitos, nämä olivat niin hauskoja.

    VastaaPoista
  26. Hei Kirjailijatar, olen pitänyt tietokone vapaata elämää, kun se kerran on mahdollista, enkä ole sitä edes kaivannut-sekin on pelottavaa, koska joka tuutista tulee, että elämä on somessa ja verkossa, musta ei. Mutta sinua ja kirjoituksia on kyllä on ollut ikävä. Olin muuten katsomassa sen Missä kuljimme kerran, olitko sä jo? Oletko käynyt katsomassa jo C.Larssonin näyttelyn. Jos et, mennäänkö yhdessä katsomaan?

    VastaaPoista
  27. Aleksandra: Kivaa, täytyypä käydä kurkkaamassa, mitä olet vastaillut.
    Himalainen: Sepä vasta olisikin jotain, jos olisin tehnyt se samaan aikaan. Oikeasti vanhimman ja uusimman asian välillä on varmaan 30 vuotta :) Tykkään vaan hämmentää.
    Annakaisa: Voi sinä onnellinen. Minäkin pitäisin välillä mielelläni tietokonevapaata elämää, se ei vaan oikein ole mahdollista. Ei elämä täällä ole, pieni osa vaan. En ole vielä nähnyt tuota näyttelyä, tosin taisin juuri eilen luvata, että menen sen katsomaan äidin kanssa, kun hän tulee tänne muutaman viikon päästä. Mutta katsotaan, kyllähän me jotain keksitään :)

    VastaaPoista
  28. Oho, mä olen vaan kiivenyt seinää pitkin ja leikannut hiuksia.

    Toivottavasti olit tosi tiukka tuomari!

    VastaaPoista
  29. Laura: Olin tosi tiukka :) Siinä karsinnassa oli mukana tuleva MissSuomi, mutta minä rankkasin sen vasta toiseksi. En tainnut olla kovin hyvä tuomari.

    VastaaPoista